Werkwijze

Knappe copy

Voordat ik aan de slag ga, zet ik eerst mijn voelsprieten aan. ‘Horen, zien en schrijven’, is mijn motto en dus zet ik niet alleen mijn pen en toetsenbord in, maar ook al mijn zintuigen.  De vragen ‘Wie, wat, waar en hoe’ spelen een cruciale rol. Het antwoord is een vlot leesbare tekst die uw imago versterkt en de doelgroep raakt.

Concept & creatie

Behoefte aan iets stevigers? Een goed idee waarin woord en beeld hand in hand gaan. Een paraplu waar u al uw communicatie-uitingen onder kunt hangen, eenduidig en herkenbaar. Een concept voor uw communicatiepad dat uw imago eer aan doet en een houvast vormt voor medewerkers en doelgroep. Een uitgangspunt voor vormgeving en tekstproducties die zorgen voor herkenbaarheid. Koppel Esther schrijft aan een art director of vormgever en er bloeit iets moois op.

Goed geregeld!

Geen tijd om uw (tekst)project zelf te begeleiden? Laat dat maar gerust aan mij over. Door mijn ervaring in de reclamewereld ben ik meer dan gewend aan alle fases waarin een communicatie-uiting zich kan bevinden en de acties die daarbij nodig zijn. Van het opstellen van een planning tot de contacten met de drukker. Ik zorg dat uw (druk)werk alle stadia vlekkeloos doorloopt.

Snel en flexibel

Dat kan. Op basis van een telefonisch interview of een briefing per e-mail ga ik aan de slag. Die deadline wordt gehaald. Gegarandeerd.

U gaat voor persoonlijk?

Dan stap ik in mijn auto voor een interview of reportage op locatie.
Voor een vrijblijvende kennismaking kom ik graag bij u langs. Met mijn portfolio uiteraard. Mijn agenda heb ik altijd bij de hand. Bel, mail of schrijf me en we prikken een datum.

Second opinion

Twijfelt u aan uw huidige brochure- of webteksten? Neem snel contact op met Esther schrijft voor een gratis tekstanalyse.

Eerst een offerte?

Natuurlijk. Ook dat kan snel. Volgens uurtarief of op projectbasis. Of hebt u een budget? Daar komen we samen vast wel uit.